Lite smått och gott

Åh, det händer så lite här hemma nu. All tid och ork går åt till att sköta det vardagliga (ni vet städa, plocka, tvätta). Det är fullt upp med jobb och skola och tiden och lusten till att driva bloggen har liksom inte infunnit sig. Men då och då så blir det ett inlägg i alla fall.


Har idag plockat ner den gröna ryamattan från allrummet ner till vardagsrummet för att få in mer vårkänsla. (Tidigare hade vi en svart matta). Det blev mycket ljusare och jag tror att den får stanna.

 
Jag är inte särkilt glad över vår soffa men jag försöker piffa upp den/ dölja den med olika kuddar. Det funkar tills maken ska se tv. Då ligger de allihopa i en hög på golvet. Han tycker att man ska rymmas att sitta i soffan också. Han är så känslig! :)


Jag och dottern har sammarbetat och byggt upp en typ av spegelvägg på hennes garderober


Nu kan hon äntligen se sig själv då hon dansar

Och förresten, här om veckan gick vår varmvattenberedare sönder. Men nu sitter äntligen en ny på plats och vi kan duscha varmt och skönt igen. Fast kan ju lova att jag heller använt de pengarna till något roligare...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt att höra ifrån dig då och då - man ska bara blogga när det känns kul!

Fint med mattan, det är kul att förändra med det man har hemma. Haha skrattar lite åt det du skriver om kuddarna - männen har inte alls samma uppfattning som vi om det där ;-)

Ha en fin vecka!



Kram Jenny

2011-05-16 @ 07:46:11
URL: http://www.fyraifamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0