Har jag en blogg här också???

Inte lätt att hinna med familjelivet, facebook och två bloggar. Jag vet att jag har sagt det förut att fokus ligger på familjebloggen så att mina nära och kära kan hålla sig uppdaterade om vad som händer i vårt liv. Men vill ju så gärna finnas kvar här på jennyshem också.


Har haft besök av min bästa vän som bor hela 70 mil för långt ifrån mig. Hade glädjen att få se Eurovision song contest tillsammans med henne och mysa till det ordentligt! ♥


Har också haft svärföräldrarna på besök (som bor ca 50 mil för långt ifrån oss). Svärmor hade med sig en massa vackra blommor hon planterat i mina utekrukor! ♥


Annars har det varit mycket av div aktiviteter och förberedelse för samtal... Men nu är vi snart i mål och har sommaren framför oss.

En sommar som kommer att bjuda på bl a två bröllop (min syster och min svägerska) samt en resa till San Diego! Det blir en svårslagen sommar!

Kommentarer
Postat av: Mia

Kikar in och säger hej :)

2012-06-12 @ 05:12:30
URL: http://www.husnr4.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0