Köket i juletid


Även i år så är julen röd hos mig, eller röd och vit ska jag väl säga. Gillar det ljusa men bara måste ha det röda också. I köket har två stjärnor kommit upp i år (ett par som jag lånat på prov från en kollega). De sprider ett så härligt ljus så det får absolut sitta kvar hela julen. Sen är det så otroligt skönt att överskåpen är borta. Allt känns ju så mycket ljusare och luftigare. Och så enkelt det var att baka lussebullar i år. Inga skåp att krypa under då vi skulle kavla. :)
(Sen att jag drömmer om ett nytt kök, ett nytt köksbord och stolar samt en hel massa vit färg glömmer vi idag)






Årets julklapp från jobbet. Jättesöt liten julgrupp i krukan från Cult Design. Det var en positiv överraskning. Hade inga störra förväntningar efter fjolårets klapp.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni har så mysigt i ert kök! :-) Vi har ju också tagit bort ett skåp mellan två av våra fönster och jag gillar att en så "liten" förändring kan bli en så stor förbättring. Förresten, jag såg ert underbara bröllopsfoto på norran.se :-) Så fina ni är! Kram Anna

2010-12-08 @ 20:32:24
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0